Istanbul And Selamat Hari Raya Kurban


Hari ini aku akan bertolak ke Istanbul, insyaallah. Orang kata pergi cuti cuti, enjoy enjoy, makan makan dan lepas tension. İngatkan aku dapat sembahyang raya di Blue Mosque. Malangnya mereka menyambut hari raya Haji today. Tak kisahlah. And I will be away until Sunday. Kira tak dapat update nampaknya blog aku ni. Untuk follower blog aku, tunggu ajalah dengan hidangan hidangan baru dari Istanbul. Banyak benda nak buat sebenarnya. Nanti aku akan listkan apa nak buat dlm iphone aku takut terlupa apa benda yang aku dah plan kat sana.
.
Satu lagi, aku nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Korban untuk korang semua and seluruh umat Islam. Last year sambut raya Haji di sini and sekarang tak sambut kat mana mana sebab di sini raya Haji pada esok hari. Apa apa pun penuhi lah hari raya itu dengan amalan amalan yang di redhai. OKlah...cau dulu sehingga berjumpa lagi.

Comments

Popular posts from this blog