Nak Beli Leather Jacket??


Seperkara lagi yang boleh memabukkan kalian ketika bershopping di Isanbul adalah koleksi koleksi leather jaket. Berbagai bagai fesyen yang menarik. Harga kena pandai tawar and lebh kurang USD100 t0 USD150. Itu bergantung kepada jenis kulit dan design. Aku kalau ke sini mesti gatal tangan nak beli. Kadang memang aku terpaksa pijak nafsu ranap ranap semoga cabaran nak shopping akan terus terbantut. Macam aku katakan pada tulisan yang lepas, nak tawar menawar memang menyakitkan dan memerah tenaga. Aku kalau nak pujuk depa kasi harga murah aku terus sapu pipi penjual tu dan dia terus cair. Finally dapat juga harga yang aku minta. Tapi kalau depa tu berlakon saja aku tak tahulah. Tapi itulah reality sebenar shopping kat sini. Lainlah kalau shopping di the mall yang telah ada fix price.

Comments

Popular posts from this blog