Lady Handbag - Which Model To Select
.
Kalau datang ke Istanbul, kalau tidak melawat Grand Bazar seolah olah tidak datang ke Istanbul. Grand Bazar kira kiranya synonym dengan Istanbul. Masa aku kesana, Grand Bazar tutup selama 4 hari. Hari Sabtu baru buka. Aku cuma ada setengah hari sahaja untuk meronda ronda di dalam sana. Kalau nak shopping bag mesti berjam jam nak kena belek dan pılıh. Kadang pening kepala nak pilih. Bagi aku semuanya menarik. Tapi bukan ori cuma di tiru sebijik semacam branded handbag. Lagi satu qualitynya memang bagus and real leather dan bukannya plastic atau PVC. Aku bila datang ke sini sudah 3 buah handbag aku beli untuk wife aku. Tapi kali ni nak beli juga satu. Tapi aku keliru sikit sebab yang mana satu nak pilih sebab wife aku kecil saja. Kalau beli bag beso nanti nampak macam dia usung baggage akademi fantasia pulak. Aku letakkan gambar yang aku ambil baru ni and korang cuma pilih yang mana yang paling cantik and sesuai untuk wife aku.












For those who is visiting my blog please tell me which bag is the best design and you would choose. Even if you feel dont like it or not interested please tell me. I hope that I can make the best choice for my wife. And my dearest wife can choose the one that you preferred.

Comments

zura aini said…
wah pak abu, boleh buat bisnes ni.
kalau saya dok perhati, beg no 4 tu sebijik tiru brand Cole Haan. Kat US pun masih $300 lebih. RM 1500 macam tu kot. memang ramai suka. kat ebay pun payah nak jumpa.

La ni memang fesyen beg lagi besar drp orang, biaq nampak beg tu.
Abu Ikhlas said…
Hahahah....kelakar your statement 'beg besaq dari orang, biaq nampak beg'...... I pun rasa cam tu gak. Thanks for your opinion.
Anonymous said…
the one in red colour looks very nice. pic no. 3 :)
Anonymous said…
pic no 7
Unknown said…
pic no 7
eKaikHa said…
no 4 or 5

Popular posts from this blog