Jackets For My Beloved Daughters


Sebenarnya ada cerita yang lain yang nak aku dahulukan. Oleh kerana anak anak dara aku tak sabo nak nengok jaket yang aku belikan untuk mereka, so aku dahulukan topic ini dulu. So depa tak kempunan nak mengadap fesyen jaket ni. Puas aku cari jaket yang sesuai dan padan untuk mereka last last dapat yang ini. Muat ke tak entahlah. Balik nanti korang cuba lah. Tapi pada pandangan aku dah ok kot. Jaket ni adalah 2 in 3. Sebab wife aku pun boleh pakai jugak sebab depa semua sama saiz. Tapi kalau wife aku pakai mesti nampak rock. Tapi tak adalah rock kapak pula.... Just ok kot. Gambar ni nampak tak cantik sangat, lagi pun keredut banyak sebab aku lipan and masuk dalam beg aku yang sempit. Rasanya hantar kat dry cleaning nanti oklah tu kan.... Cam ne Kizz and Mim....ok ke......????

Comments

eKaikHa said…
nk jg!!!hehe..lawa r yg 1st
eKaikHa said…
yg 1st!nk jugak!!hehe

Popular posts from this blog