The Big Bad Wolf Sale




Inilah sebahagian buku buku yang aku beli waktu Big Bad Wolf Sale. Satu buku cuma berharga RM5 sahaja. Waktu sampai tu kena Q sekejap. masuk saja ke dalam dewan tu aku macam tak percaya ramai nya orang macam nak mampus. Nak belek buku satu satu memang tak sempat sebab dok fikir Q untuk membayar yang semakin panjang. Kalau tak beli buku rugi. Tapi aku rasa macam suffocated aje kat dalam tu. Ada yang bawa luggage untuk borong buku. Ada juga yang bawa baby, ni yang aku hairan cam mana parents tak fikir tentang keselamatan baby. Bila aku dah pilih buku buku problem nak Q pulak. Aku belek where was the tail....masyaallah panjangnya. Mau tiga jam lagi baru turn aku. Aku keluarkan duit suruh Hadi Q and bayo and aku upah la kat dia. Aku kata kat dia Haddi pandai pandai lah Q. Oleh kerana tak puas hati aku returned semula few days after that and beli lagi buku. Apa apa pun memang berbaloi tapi lain kali aku dah tau mcm mana nak wat strategi yang sesuai.

Comments

Popular posts from this blog