How To Make A Correct Choice



Masa aku di SP aku terpandang kedai Peugeot. Aku terus pergi ke bilik pameran tu. Bila aku pandang dan amat amati, aku teramat berkenan dengan kerete Peugeot 3008. Rasa macam nak tempah aje. Tapi biarlah aku fikir sedalam dalam laut biru before making a correct choice. memang kereta lain ada juga review and in the preferred lists. Finally aku buat internet nengok pada readers review. Alamak ada yang kata ok dan ada yang bagi respond negative. Macamana ni??? Bagi aku, yang penting service after sale. Kalau ok and banyak pusat service centre ok gak. Tapi kalau service tak ok masalah juga. Anyway aku masih belum buat apa apa keputusan.

Comments

hurul said…
Encik abu...Yang penting Ada spare part... Kalau tak merana!!
Abu Ikhlas said…
Betul tu and also services...

Popular posts from this blog