Excursion To Egypt: Telaga Nabi Musa

.

Hari pertama sampai ti Semenanjung Sinai kami melawat Telaga Nabi Musa. Aku pun tak tahu sangat pasal cerita telaga Nabi Musa. Kena buka buku cerita Nabi Nabi semula. Sekrang yang tinggal cuma dua sahaja. Aku pun dah lupa ada air atau tidak. Kawasan ni nampak subur dan pastinya ramai orang yang tinggal di sini suatu waktu dahulu. Tapi sekrang yang tinggal di sini adalah beberapa kaum Badwi. Kalau tak silap aku la......hehehehe.



Wah semuanya sibuk bergambar di sana sini. Termasuk lah aku ni.....

Sporting betui bebudak ni bila aku minta untuk mengambil gambar mereka. yang best tu lepas depa posing best, depa minta kat aku satu geneh........ Aku tak kasi la.... Kalau kasi nanti ramai lagi yang datang minta aku ambil gambar depa...

Inilah barangan penduduk tempatan berjual...tak ada apa yang menarik pun...


Anak anak aku pun siap posing untuk aku masukkan dalam blog.... kadang tu nampak macam terpaksa aje...hehehe


Inilah dia rupa dan bentuk telaga nabi Musa yang di tinggalkan.

Comments

Popular posts from this blog