Excursion To Egypt: Ronda Ronda di Carefour

.

Kawasan sekitar Carefour nampak porche skit. Mungkin untuk golongan orang kaya kaya. Mana taknya, barangan yang di jual pun semuanya branded branded. Tapi kalau waktu petang memang ramai orang. kebetulan dua hari lagi Aidil Adha. Sementara menunggu Pikah habis sembahyang, aku dengan anak teruna aku lepak dulu dambil mengambil gambar. Posinglah mana yang patut and buat dek aje kalau orang nengok..... ini kan negara demokrasi,,,



Baru aku terperasan bila bergambar aje mesti tangan aku di kocek.....



Hadi pun ceria juga untuk bergambar.

Aku sempat beli minyak zairun yang sangat murah di sini, honey yang memang pekat dan ori, halwa yang aku selalu beli di Turkmenistan and dry Rozel yang sangat murah di sini. Dan ada bnyak lagi barang yang murah. Tapi sebab niat datang bukan nak shopping sangat so lupakan saja lah.





Comments

Popular posts from this blog