Pumpkin Patch Pillow


Akhirnya siap juga projek aku ni. Lega rasa. Tapi ada satu lagi color yang dah habis. Jadi aku kena touch up skit bila balik rumah nanti. Sekarang aku contemplating nak start embroidery work untuk my pillow case atau terus lagi buat xstitch ni. Let me think about it dua hari lagi. Tapi kalau nak buat my embroidery with bullion or caterpillar stitches tu kena buat design dulu. Nak buat design ni yang ambil masa sebab nak cari idea then transfer atas kertas and the fabric. Nak buat tak lah teruk sangat seperti xstitch ni perlu nengok design betoi betoi. Walau apa pun aku harap dapat habiskan baca my novel tu then baru start with this new project. Aku tanya wife aku, nak buat sarung kusyen ke frame kan. Dia kata elok frame kan sahaja lebih cantik sebab frame gambar kat umah dah lama tak tukar and elok tukar dengan design desiign yang baru. Bagi aku kalau nak frame and gantung ni dah macam totally make over interior rumah aku. Sempat ke nak buat sebelum raya???

Comments

Popular posts from this blog