Spec Mata Aku Rosak


Few days ago aku dapat panggilan dari seseorang. Ada dua miss called messages with the same number. Aku abaikan dulu. Then lepas balik dari main tennis aku pun call that number. Rupanya caller tu adalah orang dari kedai cermin mata yang aku tempah dulu. So dia tanya any problem tnetang spec yang aku beli dulu. Yelah beli spec mahal mesti lah servis bagus. Kalau beli yang biasa aje no way depa akan call untuk dapat feed back. So aku kata everything is ok and kalau ada komen aku akan ke kedai dia.
.
Semalam lepas nonton movie aku nak ke bilik air. Tetiba spec aku jatuh ke lantai. Aku biar dulu and kemudian baru nak ambil. Bila aku kembali ke meja aku terus terpijak dah rosak. Tak perasan masa pijak tu rupa rupanya cermin mata sendiri dan baru padan dengan muka aku. Mujur aku ada lagi dua sepcs yang aku standby. Tapi cermin mata nilah yang aku pakai untuk main game sebab best skit. Tiap kali ada niat je nak tukar spec atau nak buat baru ada je yang nak jadi kat specs yg sedia ada......

Comments

Popular posts from this blog