Alhamdulillah Dah Sampai


Alhamdulillah aku selamat sampai di KLIA tepat jam 2.00 ptg. Sampai saja terus tukar SIM card anc call wife aku. Bila call rupanya mereka on the way. Ok tu sementara aku beli coklat dan ambil beg aku call balik dan seperti biasa suruh mereka stop at gate 8. Agak 10 minit tu baru nampak mereka tiba and lega rasa. Nampak anak aku Yusuf dah besar. Yang lain macam biasa saja tapi banyak sangat cerita yang nak di khabarkan. Safwan and Ubai tunggu di rumah.
.
Dalam flight tu takeoff aje terus aku tidur sebab letih sangat. Sedar saja ada 3 jam lagi nak sampai. Sempat juga aku nengok satu movie apa nama cerita entahlah sebab dah lupa. Tapi about seorang isteri yang menduakan suami walau suami sudah beri sepenuh kasih sayang. Lepas isteri dia meninggal si sebabkan cancer baru dia tahu rahsia isterinya. Hhmmmm....

Comments

Popular posts from this blog