A Passion For Plums Pillow

Lega rasa. Akhirnya projek aku siap juga beberapa minit yang lepas. Sebenarnya lama dah boleh siap tapi benang tak cukup aku terpaksa tunggu member aku balik untuk bawa bekalan baru aku tuh. Padahal bukan banyak pun. Sekarang aku dah ada four pairs untuk aku framekan balik nanti. Mula mula tu ingat nak buat kusyen cover je. Tapi sebab cantik sangat wife aku kata lebih baik framekan aje. Dulu ingat nak buat kusyen cover and letak Thai Silk as a border sebab nak jadikan kusyen cover tuh lebih besar. Cuma design ni ada bunga white colour yg tak berapa terserlah. Mungkin nak kena buat outline stitch yang akan mengambil sedikit masa. nengoklah kalau aku rajin.....hehehehe
.
For the next trip aku tak buat lagi x stitch ni sebab aku ada projek lain yang menunggu. Pertama sekli aku nak kena serious dengan creative writing aku tuh. Plot story dah ada tapi banyak benda nak kena rearrnge and get the scene and description right. Buku buku yang aku beli dan baca tu banyak membantu. Secondly nak start my embroidery work for my pillow case. Dh lama terperp dalam almari aku. Material semua dah ada tapi nak kena design the floral picture yang aku nak. Rasa macam dah mapping di kepala cuma nak ilhamkan di atas kertas aje.
.
Untuk siput, ni koleksi yang terakhir and hang pilih lah yang mana satu ko suka, nanti ko calling calling aku ok....

Comments

Popular posts from this blog