My New PDA Phone And Computer
.
Sampai saja rumah, esok tu terus aku ajak anak anak aku ke Lowyat untuk cari PDA phone and Laptop. Anak dara aku Balqis pun ikut juga sebab nak beli kasut sekolah. Anak teruna aku yang empat orang lagi tu pun ikut jugak. Kami bertolak awal sebab untuk elak dari manusia manusia yang ramai di situ.


PDA phone ni sebenarnya lama dah nak beli. Tanya banyak dah member member aku, ada macam macam feed back aku dapat. Pokok pangkalnya aku sendiri kena decide. Baba IT gejet ni aku rasa nak kena update skit. Tak adalah jakun sangat kan. Hehehe..... Mula mula beli tu terkial kial nak pakai. Nam sms pun tak reti. Nak taip pun slow macam siput. Nak baca manual malas sangat. So satu hari aku dok belek benda alah ni and finally oklah. Since kat umah ada wi-fi jadi mudah aku nak browsing. Rasa berbaloi la tapi harga dia jangan cakap la... memang mahal.


Ni computer baru aku pulak. Mula mula nak beli net book aje yang comel tu. Bila dok belek belek anak anak aku kata buat apa ambil netbook. Tercabar pulak dek kata kata depa tuh. Semalam aku dah beli WhiteSmoke and dah install dalam computer aku and nampak best juga dia punya auto correction my sentence. Cuma sekarang nak familiarise aje software ni. Balik nanti aku tak perlu lagi kendong computer ke sana sini tiap tiap hari. Sekarang boleh lenggang kangkong ke ofis. Baru best.

Comments

Mohamad said…
So semua bahan dah ada tinggal nak tulis aje la... Tak sabar menanti terbitan sulung.
Abu Ikhlas said…
hehehe..doa banyak banyak kat aku ok....

Popular posts from this blog