Hari Ini Hantar Safwan Balik Ke Asrama

Sebenarnya gambar ini tak ada kena mengena langsung dengan topic di atas. Tapi aku teruja sangat dengan pokok pokok kemboja yang aku tanam. Semuanya berbunga dengan lebatnya sehingga semerbak baunya di perkarangan rumah aku. Bila aku lihat mereka bertaburan kedalam kolam teratai aku rasa macam best aje....m Ok balik kepada topik di atas.
.
Kami bertolak dari rumah pada pukul 9.45 pagi. Mula tu kami ke ofis aku untuk ambil momento mug and payung. Lepas tu kami terus ke Bukit Bintang untuk membeli belah pakaian dan sebagainya. Selesai aje terus kami drive ke Alor Gajah. Singgah di rehat Seremban untuk lunch. Aku dan Ubai saja makan sebab Safwan dan Hadi dah pediah Dunkin Donut sejak dalam kereta lagi. Kami tiba ke MRSM pada pukul 2.20 petang. Terus ke dewan untuk selesaikan segala yuran dan pelbagai sehingga ke hujung tahun. Tak payah nak fikir lagi. Lepas tu terus ke hostel untuk kemas barang barang Safwan. Akulah yang tolong arrangekan barang barang dia tu. Kalau aku tak kemas bila dia nak kemas entah lah. Setelah selesai kami sembahyang dan lepak dalam kereta. Aku macam biasalah dok motivasi aka motibasi. Anak aku yang ni lain skit sebab apa kita cakap dia akan buat.
.
Lepas tu aku rasa dah sampai masa aku nak balik. Wan sempat cium aku dan dia kata, 'Boring la Ba...... rasa macam nak balik rumah aje.' Hhhmmmm......

Comments

Mohamad said…
Wah nice header. Dah pandai buat header baru dah ye. Syabas.
Well sayu hati aku baca cerrita fasal pohon kemboja.... Entah la bila aku nak merasai keharuman kemboja di perkarangan. Insyallah satu hari nanti...
Tak sedih ka bila hantar Wan. Aku bila hantar family balik kat Dubai aku Ok. Tapi bila aku sampai rumah terus sedih... Hujan kau.. nasib tak banjir Doha...
Anonymous said…
"rasa macam nak balik rumah je.."

itulah yang tak sanggup didengar... luruh jantung rasanya... mujur tak cakap... "jom la balik!"

:)
Abu Ikhlas said…
Memang sedih bila hantar anak kat hostel...kadang kita pun terpaksa berlakon nak tunjuk macho jugak aku ni. Semalam pegi ziarah dia dan bawa jalan jalan ke bandar melaka

Popular posts from this blog