It Is Snowing
.
Memang dah agak hari ni mungkin snow. Semalam sejuk gile dan suasana pulak gloomy je. Nak buat keje pun malas. Betul tanggapan aku snow telah bermula pada tahun ini. Maka bermulalah winter dengan secara rasminya. Bila aku nampak snow agak tebal dan meliputi muka bumi aku pun kata kat semua pari pari tu,' Come who ever want to take a photo with me.' Semua pari pari tu lari mengekori aku untuk bergambar. So kat luar ofis menjadi pesta gambar bergambar. Jom nengok apa yang kita buat.

Tuah memang bijak bergaya dan ambil kesempatan dengan pari pari ni. Dia tak apalah masih bujang trang tang tang. Nak amik satu tapi masalahnya semua tinggi dari dia. Kira tak cukup inci lah. Tak pe Tuah nanti aku order kasut tumit tinggi khas untuk hang make by Christine Dior. Yang ko berkenn tu cam mana?? Nak aku proceed ke merisik??

Ehem...ehem..... jangan jeles K...... Alah depa ni muda lagi. Dah macam anak anak aku.

Salji semakin lebat, dan sejuk semakin menggigit kulit. Tapi nak bergambar punya pasal sejuk pun terus hilang.

Waduh...cukup bergaya dong. Gaya mesti mau ada. Masa salji turun tu aku siap sms kat member-member aku. Salah sorang member aku kata cam nih... ' Ni sesaja aje nak kasi aku jeles kannn.' Hhehehehe......sorry lah Ghaz.... Abang Pun aku pulak kata ' Tak palah, aku kat sini dok nikmati sand flowing.....' Hahahahaha..... yelah dok kat desert mestilah sand flowing...

Waduh...aku di kelilingi oleh pari pari dari kayangan..... Hehehehe jangan mare and jeles no. Sebenarnya depa yang nak sesangat bergambar dengan aku. Aku besa besa aje....

Comments

Ghaz said…
Waaahhhhhhhhhhhhhh

Seronok ad SNOW ada PARI PARI

Hahahhahahaha
Abu Ikhlas said…
Ghaz,

ko tak nak ke pari pari nih......aku leh book satu kat ko
Anonymous said…
Pari-pari tak ada kepak... hmmm... senang nak tangkap. hehe
ASH said…
Hmmm..
salam,
thank you sebab singgah di blog saya.tq juga sebab bagi info pasal kuih pakistan itu.
hmmmm ohhh orang 'carigali' rupanya..
.
.
okeh..selamat berpari pari..
Abu Ikhlas said…
Ano,

memang senang nak tangkap......tapi kalau nak boleh buat betul2..hehehe
Abu Ikhlas said…
Ashley,

Thanks juga sebab ziarah my blog....selamat berpari pari??? Tak adalah depa tu baik baik.

Popular posts from this blog