A Matter Of Honour - Jeffrey Archer



Buku ni dah lama ada dalam simpanan aku tapi belum baca lagi. Aku agak sudah lebih 14 tahun ada dalam simpanan aku. Since lately aku asyik dok baca cerita Jeferry Archer lepas di promote oleh member aku Kodi dan Liza' aku pun terus baca. Hanya buku dia Kane and Abel yang begitu intrigue aku sangat. Yang lain tu biasa aje sebab less action ans suspense. Lagi satu buku ni pun aku dapat secara controversi...hehehehe. Tak payahlah aku nak cerita bagaimana controversi tu. Tapi kalau member member rapat aku mesti dah boleh agak apa sangkut pautnya buku ini dengan peristiwa controversi tuh. Biarlah ianya menjadi rahsia dulu.
.
Dua hari lepas aku dah habis baca tapi taklah best sangat. Aku rasa dialog dan descriptive tu ok tapi kurang action. Kurang fighting and suspense. Mungkin suspense tu ada tapi kurang feel lah. Cuma sekali aje Adam Scott di tembak oleh Ramanov and yang lain tu macam cat and mouse chasing each other. Mungkin pembaca lain kurang agree dengan aku. Since lately aku banyak baca buku tentang creative writing, aku rasa aku dah boleh jadi editor dah...hehehehe. Tulah komen pandai tapi buku sendiri tak start start lagi. Nak start aje macam macam hal. Since dah ada semua material, aku tak teragak agak lagi untuk mulakan pada malam Jumaat ni. Bukan apa, nak ambil berkat....heheheh.

Comments

Popular posts from this blog