Aku Beli Buku Di Bourders


Aku beli lagi dua buah buku fiction untuk aku baca. Writer memang tak berapa famous tapi maca summary kat belakang macam best je. Kadang new writer pun ada idea yang bagus and tak semestinya famous writer sahaja yang idea best selalu. Cuma famous writer ni bila dah ada nama cerita kalut macam katun pun orang kata macam best aje.
.
Aku suka cuba baca buku buku by new writer. Tapi selalu ada hiccup skit la. Macam aku ada baca satu buku tu sampai sekarang aku tak tau apsal bapa dia mati. macam tetipa je incident tu berlaku dan asyik cerita pasal anjing. Nak stop rugi jadi layan jugak lah. Hehehe...pasai cerita aku?? Nanti dulu....mood tak datang datang nih....kena dok tepi pantai laut caspean sorang sorang kot baru mood boleh datang.

Comments

Popular posts from this blog