International Woman's Day


Hari ini adalah Hari Wanita. Di sini adalah cuti umum. Aku terperap satu hari di bilik. Patut pun public holiday sebab pengorbanan wanita ni tak ternilai. Terutamanya melahirkan kita semua ke dunia ini. Kenal kan gambar di atas. Aku memang meminati wanita tersebut sebab dia memang sangat cantik. Memang patut di menang Miss World dulu. Sebab aku suka pada kejeltaan wanita tersebut aku pun kumpul beberapa gambar dia kat dalam komputer aku. Korang jangan salah faham. Aku cuma ninat bukan gila kat dia ye...
.
Walaubagaimana pun jauh di sudut hati wanita yang aku sanjung, rindu, hormat dan sayang adalah isteri aku sendiri. Wanita yang memberi zuriat kepada aku. Wanita yang menjaga dan mendidik anak anak aku. Wanita yang sentiasa di sisi aku dalam keadaan senang dan susah. Wanita yang sentiasa sabar melayan segala kerenah aku. Dan wanita yang sentiasa faham dan kenal hati budi dan perangai aku. Dia lah wanita sejati yang menjadi isteri aku. Dialah wanita yang tidak pernah menyakiti hati aku (aku sakitai hati dia ada banyak...hehehehe).
.
Sempenan Hari Wanita ni sama samalah kita hormati segala pengorbanan mereka yang tak ternilai. Terutamanya pada wanita yang sanggup berkongsi suami dengan tulus mulus sabar dan ikhlas untuk kebahgiaan bersama tanpa rasa cemburu.....

Comments

SkiD said…
Balik nanti call le aku...kalau ada masa boleh gi minum2..
Abu Ikhlas said…
hahahha...dah call kan...

Popular posts from this blog