Ubai Dah Pas...


Semalam aku dah tak sabo tanya wife aku , Ubai dah pas ke test memandu. Biasalah aku ni seorang bapa yang sangat kepoh. Call hand set dia tak berjawap. Risau jugak ni. Finally wife aku sms beritahu dia dah lulus.. Alhamdulillah. Sebelum kata lulus sempat lagi joke dengan wife aku kata tak sempat register lah....tak luluslah... Jadi sekarang aku rasa lega bila dia dah ada lesen. Banyak benda dia dapat membantu wife aku. So next new assignment bila dapat lesen Jumaat ni adalah hantar adik adik ke sekolah. Aku kata kat dia sekarang dia boleh jadi supir aku. hahahahahaha....... Tapi kena juga tengok dia memandu. Nak pandu kereta ni buakan main belasah aje. Kena fokus dan sabar dan cermat.....semoga perjalanan sentiasa selamat. Oooppppssss.....terlupa plak...satu lagi yang sangat penting adalah amalkan sunah bila bak memandu...masuk kaki kanan dan keluar kaki kiri dan tak lupa baca doa naik kenderaan..... Semoga berkat hidup ni.

Comments

Popular posts from this blog