Aku Dah Jadi Spiderman??

Dah dekat sepuluh hari aku tak blogging. Balik umah sibuk benar and banyak benda nak buat. Bila mengadap PC mood tak mai mai untuk aku update. Cerita banyak beratur untuk di tulis. Kalau nak blogging, jiwa pun bermain dengan mood mesti payah.
.
Aku rasa mesti ramai peminat setia aku ingat aku dah jadi Spiderman. Maksudnya blog aku dah bersarang lelabah, penuh dengan sawang. Maklumlah lama tak update and buat house keeping. Tapi aku tak adalah abandon terus blog ni. Cuma rehat sekejap aje. Kecuali mentor aku sorang tu....tak update langdung blog dia dari tahun lepas. Aku rasa kalau nak buang semua sawang tu kena upah pekerja bangla and kena buat doa selamat skit supaya mood dan semangst blog tu kembali pulih dan ceria...Hheheheheheh....siapakah si dia itu ye....??

Comments

Popular posts from this blog