Jom Baca Majalah

Baru ni aku ke kedai mamak kat rumah aku. Dalam dok belek belek magazines aku ternampak majalah Jutawan. Ada pulak jutawan internet muda tu, aku terus teruja untuk membeli. Tapi sampai sekarang belum ada masa nak baca lagi. Hehehehehe.......... Aku pun nak juga jadi jutawan macam depa tu. Tapi bagaimana ekk...... Hajat tu tinggi tapi nak jadi macamana belum ada usaha ke arah itu. Tu orang kata kalau ada duit semua boleh jadi tapi yang pasti duit bukan memberi kebahgiaan yang hakiki. Kebahgiaan hanya ada dalam agama kan. Aku rasa korang semua pun teringin nak jadi jutawan juga kan, Meh kita share ideas skit.


Ini satu lagi magazine kegemaraan aku. Tapi belum ada peluang untuk beramal dan sebagainya ( banyak sangat benda nak sebut). yang best tu dalam edisi kali ni ada di introducekan varieties of lenses untuk mendapat gambar gambar yang menarik. Aku pun teruja juga nak beli lense yang baru tapi bila di fikirkan aku kensel dulu niat tu until aku ada masa yang sesuai. Pakai dululah DSLR yang sedia ada. Tapi kalau sesiapa beli edisi yang baru ni memang berbaloi.

Comments

Popular posts from this blog