Rumah Baru Kakak Aku


Akhirnya impian my sister untuk memiliki rumah sendiri tercapai juga setelah berpindah randah puluhan kali. Aku rasa dah tak terhitung bilangan rumah yang kakak aku sewa. Kira berbaloilah sekali ni dan tak payah nak fikir lagi untuk berpindah. Rumah luas dan selesa dan murah jugalah dapat kontractor, Kira berbaloi sangat dengan saiz rumah dan harga. Aku tak sempat nak ambil semua gambar .
.
Anyway many thanks to my sister for the house warming and nanti buat lagi ye. Bila dah buat rumah besar macam ni and anak anak pulak dah belajar di luar tinggallah dengan hubby tersayang sahaja. Kalau hubby outstation tinggallah sorang sorang di rumah yang luas. Kira berbaloi lah untuk diri aku ni dengan anak anak yang ramai. masih meriah di rumah. Tapi nampak gaya anak aku Ubai mungkin akan berhijrah pulak. Tinggallah wife aku dengan lima anak anak yang lain.
.
Cuma tak sempat nak dok lama sebab banyak urusan kat rumah tak selesai. Sempat juga aku jumpa member baik aku yang dah lama tak jumpa , si Badrul. lama juga kami berborak di pump station dia tuh.

Comments

Popular posts from this blog