Abang Long Kata....

Sebenarnya aku sedih nak teruskan kata kata tu...... Cuma 10 budak hitam dan aku sahaja yang tahu. Tapi kami tetap doakan semoga masalah Abe dapat di selesaikan secepat mungkin. Kalau ada rezeki pasti tak kemana kan. Allah maha kuasa sangat hebat dan tak ada siapa dapat menghalang. Mari ramai ramai kita berdoa....


Aku saja ambil bunga kemboja putih ni sebab dia lain dari yang lain. Ini sepecis kecil tak seperti di Malaysia besar seperti di tanam di kubur. Aku dah bagi tau kat Abe, landscape rumah nanti tanam pokok kemboja dan haruman akan menusuk ke ruang rumah. Wangi harum semerbak. Kalau letak di entrance pintu pagar pun ok gak. Untuk rumah baru Abe boleh jemput saya berkampung ke sana untuk uruskan landscape Abe tu. Janji makan dan tempat tinggal tanggung beres...hehehehe. Kita buat garden yang istimewa ok..... very tropical and bali gitu...
Aku pun suruh Abe berdiri kat situ saje nak ambil gambar pergola and barisan pokok kemboja tuh. Wah siap berpeluk tubuh lagi. Yelah masih pagi. Tapi cuaca panas la....terasa bahang walau di pagi hari.


Sempat lagi kami bergambar di depan arena formula one. Yelah wake up kita kul 6 pagi sebab transport nak ambil ke airport. Rupa rupanya dah 6.30 pagi tak kunjung tiba. Janji apa ni..... Cerita pasal flight delay ni....aku rasa kami ni semacam kena sumpah oleh Kekanda Said sebab suka sangat sakat dia pasal tiket. Balik nanti mesti dia kutuk kita sambil ketawa berdekah dekah. Yus, ni mesti ko punya pasal ni. Apa kita nak jawap nanti???? Ko kena cari idea nih. Kalau tidak mesti kita kena belasah terkulai layu oleh kekanda Said.


Alah Abe niii..... kita nak ambil gambar dia ...dia toleh ke lain pulak. Malu malu kucing siam ke??

Wah santai habis Abe kat lobi. Mesti dah berangan sakan sebab dapat dok kat business class kan. Jeles kita orang orang di buatnya. Mai nak tanya sikit. Apakah amalan istimewa yang Abe buat sehngga dapat upgrade ke business class? Kita orang pun nak belajar ilmu tu gak.

Comments

Popular posts from this blog