My New Roses



Selepas ke Borders aku drive kete aku ke Ampang Park, iaitu tempat yang aku paling suka lepak sebab ada banyak benda aku nak dapatkan di sini. Mula mula ke Hubby and Wool sebab nak beli jarum dan benang. Then aku jalan kat bawah singgak kat florist tu nak beli bunga. Bunga roses ni dah lama aku nak beli tapi entah macam mana tak pernah jadi. Lagi pun roses yang aku beli kat Copenhagen dulu pun dah mereput sebab terbiar pada cahaya matahari. Tinggal bunga aje sebab daun daunnya dah lama luruh sebab di petik oleh anak anak aku yang ramai. Sampai aje rumah terus aku arrangekan dalam pasu tu. Cantik tak....?????? Orang mesti pelek kan dengan aku. Orang beli sebelum raya tapi aku beli selepas raya. Tak kisah lah. Harga tak mahal cuma RM7 sahaja dan sepuluh ranting cuma RM70.

Comments

Popular posts from this blog