Park Inn Hotel - Abu Dhabi





Inilah dia hotel yang di beri pada kami. Ni hotel Park Inn Abu Dhabi ye dan bukan serupa yang kat Kuala Terengganu dulu tuh ye. Mungkin sama tuan kot??? Aku masuk saja memang terus jatuh cinta dengan interior dia. Lain dari hotel hotel yang lain. It was so colourful and bright. Seronok aku nengok. Toilet pun best. Aku rasa semalam dalam RM250 semalam. Kira bolehlah nak releks. Rasa berbaloi jugalah dengan layanan Etihad ni. Masa register tu dia kasi kopon untuk supper and sahur. Aku pun suruh Abe orderkan untuk aku. Dekat pukul satu baru sampai. Terkebil kebil mata aku dok tunggu Nasi Briani Ayam Masala tuh. Kalau dah lewat macam ni lebih baik aku makan biskut aje waktu sahur. Rasa mesti lewat kalau order makan untuk sahur.

Comments

Popular posts from this blog