Time To Balik Dari Kampung




Raya ke empat kami bertolak balik ke Rawang. Sebelum tu singgah sebentar di Pejabat Emiresen Sungai Petani untuk buat paspot Kiz. Sepanjang jalan tk adalah jem teruk. Tapi yang aku hot dengan pemandu kenderaan yang menguna lane laju dan pantu macam siput terhegeh hegeh. Memang aku geram sangat and tunjukkan jari aku kat dia. Hehehehe....bukan tunjuk jari tapi nak tayang cincin...hehehehe. Kami sempat singgah ke R&R Gunung Semanggul sebab anak dara aku yang sorang ni asik sakit perut aje. Inilah bahana bantal makan seikut hati. Aku tak pasang radio dalam kereta sebab dah ada radio ori sepanjang jalan sampai aku rasa bingit sangat telinga aku. Aku kata dah lah....suara ke laut aje.... Sampai rumah about 2.45 kira laju jugak aku pandu about 3jam setengah aje. Harap harap tak adalah surat cinta dari atok polis nanti.

Comments

zura aini said…
huihhh laju sungguh tu. kami pun balik on the same day, agaknya terlewat sikit je kot.


selamat hari raya untuk pak abu & family
Abu Ikhlas said…
sama sama zany...tak ke rumah datuk K ke....masjid pun dah nampak baru kan.

Popular posts from this blog