Ba Tolong Pilihkan Kasut....



Hari ini aku terperangkap di SOGO dekat 4 jam. Pertama sekali anak dara aku cari baju dan kasut tak jumpa jumpa. Sampai penat aku dok bertenggek kat bangku. Dalam ribuan baju baju tu dekat dua jam nak memilihnya. Budak sekarang yang mana kita berkenan , depa tak berkenan. Yang depa berkenan kita pulak tak suka. Jadi aku kata pilih lah sendiri. Aku tak nak komen lagi. Nak beli kasut pun sama. Dah pilih tapi mahal nak mampus. Dah kena cari yang lain. Finally kita juga nak tolong pilihkan untuk mereka. Habis saja beli belah rupanya hujan selebat lebat kat luar sana. Dan kena melepak dalam SOGO lagi satu jam. Cerita bab beli belah ni, anak aku Safwan yang paling mudah. Belilah apa pun memang tak komlen dan pakai aje. Balik saja kat umah aku kata kat wife aku, hari ini adalah hari yang paling aku sabar.....

Comments

Popular posts from this blog