Ubai Dah Balik Ke Dungun

Tadi dah hantar anak teruna aku Ubai ke Hentian Putra untuk balik ke Dungun. Aku nak hantar di KTM Rawang aje. Entah tetiba rasa kesian pulak aku terus hantar ke Hentiaan Putra. On the way dia kata nak McD. Singgah pula kat drive in and order Mc Chicken. Aku tak nak sebab dah kenyang. Bila sampai aje aku keluarkan barang dia dan pesan supaya jaga barang baik baik dan study rajin rajin. Another important thing ialah jangan merokok and no girl friend. Selepas peluk dia erat erat and sayang skit aku pun belah. Lepas aje Selayang aku dapat call dari dia. Dia mengadu kasut dia hilang masa sembahyang kat surau. Aduh...... nak buat macam mana. Mujur ada bawa extra selipar yang aku soalkan tadi tu. Reda ajelah. Kita doakan orang yang tersilap ambil kasut tu mendapat hidayah dari Allah untuk menjadi seorang yang warak dan alim.

Comments

Popular posts from this blog