Beraya di Taman Melawati

Nampak tak gambar kat belakang tu?? Tulah xstitch yang member aku belikan dari aku dua tahun lepas. Jual tak mahal pun...murah aje...

Diam tak diam dah ada dua baby ko ye...... Memang ko power kan. Belajar kat sape kalau bukan dari aku...hehehehehe. Orang kata, kalau anak bertambah maka rezeki pun bertambah. Macam akulah. Semoga di tahun hadapan dapat ko timang anak kembar pulak nooo....


Semalam aku kerumah member aku beraya. Biasanya bila balik dari Turkmenistan aku mesti jumpa member baik aku ni. Macam macam kami borak. Kalau cerita XXX pun kira oklah...hehehehehe. Aku senang aje, kalau member tak datang kerumah aku , aku biasa aje main redah mana sempat. Kalau depa tak ada kat rumah nasiblah. Lepas tu terus ke LowYat untuk beli barang electronic sebelum menuju terus ke Melaka. Agak lama juga kami di situ dan pukul 2.45 petang baru kami sampai di Melaka. Sebelum bergerak pulang aku cuma nasihatkan Wan agar belajar rajin rajin sebab SPM dah dekat dah. Ba doakan agar Wan sentiasa beroleh kejayaan yang cemerlang.

Comments

Popular posts from this blog