HIV Test

Visa work permit aku mati pada hujung bulan October. Hari ini aku ke hospital untuk lakukan HIV test untuk dapat visa extension. But bukannya free tapi kena bayar USD13. Dulu kasi aje USD20 tak payah buat test pun. Tapi kali ini dia kata wajib kena buat dan tak boleh main bayo bayo aje. Oklah kalau kena buat HIV test pun. Masa di Sudan pun macam ni juga. Tapi hanya sekali aje.
.
Aku ni bab kena cucuk memang kecut skit. Lagi otai lagi takut pada jarum. Bila sampai di hospital aku dengan rela diri untuk jadi pesert pertama. Bila misi datang aku duduk tepi meja, dia ikt tangan aku dan terus tusuk kan jarum kedalam lengan kiri aku. Terkezut aku.....kasarnye..... Kami pergi seramai 6 orang. Aku harap everything is ok and aku akan dapt visa extension sebelum hujung bulan October sebab aku ada plan pada hari Raya Haji nanti. Dan malas rasa nak raya di sini lagi.

Comments

slm perkenalan....

besnyer nk g oversea.....
maaf nk tnyer....bro kje pe ek????
slalu sgtt g luar ngra....
heheheh.....

nway...bes2.....
Abu Ikhlas said…
Arep,

Saya memang selalu travel and skg kat obersea la....nak ikut mai laaa...

Popular posts from this blog