My Heirloom




Quilt ni ada sejarah dia yang tersendiri. Dan aku rasa inilah quilt yang sangat rumit yang aku dan wife buat. Pertama we were not using cotton fabric but instead remnants from lebihan kain baju kurung yang kawan aku kasi. masa tu aku kerja outstation di Bintulu, Sarawak. Kami siap bawa dari Semenanjung semua kain remnant tu.Bukan apa at least d juga samthing untuk di buat dari tak tahu apa nak buat yang akan membuat wife aku boring. Sekarang usianya dah lebih 12 tahun kalau tak silap aku. This is my precious heriloom to cherish.

Comments

i amsterdam said…
I'm impressed dgn kesabaran anda suami isteri nak buat benda2 rumit ni :D
Abu Ikhlas said…
Memang rumit. thats the one and only one.....hehehe. tak tau bila nk buat lg since bz dgn girl dress

Popular posts from this blog