Hadi Dan Skate Board


This is my third son, Hadi. Dia ni cute and happy go lucky. Baru masuk tingkatan satu. Kegemaran dia adalah main skate bod. Dia lah satu satunya anak aku yang suka main skate bod. Mungkin İkhlas pun suka juga dan akan turut jejak dia. Sekali tu dia chat dengan aku minta aku belikan dia skate bod. Aku tak mengaku apa apa cuma bertanyakan dia ada duit ke nak beli. Sekali ni dia tak nak lagi yang murah murah tapi yang ada kelas skit. Aku pun tak pernah lihat dia main pun. Dia kata selalu main dengan kawan kawan dia dekat dengan kedai di atas bukit tu.
.
Bila aku balik saja aku terus beli kan dia skate bod baru ang ada kelas konon. Masuk aje kedai kat BB Plaza, ku inagan sertus aje. Rupanya dekat RM300. Aku pun terperanjat. Aku tetap beli dengan bersyarat. Anak anak aku memng faham beno apa syart yang akan aku beri. Balik kali ni masa aku bawa ke Midvalley rupanya dia ada hati untuk beli yang baru sebab yang lama dah tak elok. Yelah main sukan lasak cepatlah rosak kan... Dia approach aku kata yang lam dia dah jual pada kawan dan duit jual tu dia nak beli ynag baru. Aku pun kesian nengok muka dia yang seposen tu aku pun tambah duit aku. Macam biasa aku di pow lagi...hehehe.
.
Satu malam tu masa aku dah selesai urusan aku, aku masuk bilik dia. Rupanya dia tidur sambik memeluk skate bod. Aku panggil dan tunjuk pada wife aku. Kmi sama sama ketawa. Bila aku nak ambil gambar dia, bateri pulak weak so aku terpaksa tunggu sekejap untuk ambil gambar. Lepas 20 minit, begini lah dia dengan skate bod dia tu..... Tulah orang kata kalau dah cinta...kemana mana pun tetap nak bersama.....

Comments

Popular posts from this blog