Marhaban, Marhaban.....
.
Aku pun hampir terlupa untuk mengucapkan selamat datang pada member baru kita Encik Bahazin Nordin. Lega aku rasa bila dia sampai sebab ada beberapa kerja aku dah clear untuk dia...hehehe. Kurang lah sikit kerja aku ni. Tapi anyway aku kena check and brief apa kerja yang dia patut buat. Masa dia sampai sini nampak happy aje. Baguslah kalau macam tu....... nak buat kerja pun tenang kan....... Dia ni dulu pernah kerja dengan aku masa di Peremba.....Aku pun tak tahu apa dah jadi dengan Peremba.... Rasanya dah nyawa nyawa ikan kut. Dulu nama tu memang gah' tapi sekarang dah termengah. Kami semua pun buka haluan sendiri.

Dia ni akan jadi kami punya QS untuk control semua remeasured items. Kerje rajin...... Tu gambar dia lah dengan kucing aku si Lia. Nak bergambar pun dlm bilik aku yang cun dan romantic. Bergaya tu beb siap denga mafler.... maklumlah dah berhijrah ke negara 4 musim...mestilah gaya pun dengan empat musim. Sorrylah hang tak sempat nak enjoy salji. Tahun depan aje lah kan.

Sampai aje kat site aku terus brief dia mana mana yang perlu supaya everything is clear. Kami jalan satu site. Tak apalah sebab waktu tu masih sejuk jadi jalan jauh pun tak penat. Tapi aku terpaksa pesan dekat dia apa yang boleh dan tak boleh buat. Hhehehehehehe.... Orang sini memang cantik cantik. So aku nasihat...nengok boleh tapi pegang tarak boleh. Kalu nak ajak bergambar kena mintak izin dulu terutamanya anak perempuan. Kalau tidak nanti pitnah dan gossip yang susah nak kawal. Kalau berkenan nanti malam sebelum tido doa jumpa dalam mimpi aje lah. Tu pun kira ok la kan.
Siap bergambar depan site ofis. Wow bergaya la hang kan. Akhirnya dapat jugak hang pakai jaket kuning tu.

Comments

Popular posts from this blog