Pendan Light From IKEA

Wah.... bilik aku baru nampak romantik sikit bila dah siap pasang pendan light. Aku beli kat Ikea balik baru ni dan siap bawa ke sini. Mula tu ingat nak buat wiring sendiri aje with independent soket. Jadi kalau letrik tak ada boleh aku pasang pada UPS dan blik aku boleh function seperti biasa. Sekarang nak ke Turkmenbashi memang dah malas. Satu hari aku pesan pada Shah suruh dia tolong beli cable elektrik dan soket. Rupanya dia lupa, tertidur sampai tengah hari. Hampeh betoi, yang aku setia menanti di bilik dan dah tak sabo nak siapkan wiring ni. Lepas tu aku minta Salsabri tolong aku untuk cari cable kalau ada lebih kat tempat dia. Rupanya dia terus panggil subcon untuk buat untuk aku. Apa lagi suka lah aku. hehehehe......sekarang bilik aku dah ok dengan yellow light yang aku suka ni.

Comments

Anonymous said…
very nice!uncle sme mcm ayah kite..ske sgt lmpu nie..
Abu Ikhlas said…
Aa......satu kepala nak wat cam ne...sapa nii.....Batrisya menantu pakcik ke?????...hehehehe
Anonymous said…
bkn lar...batrisya tu utk sape?? ubai,safwan,hadi,ikhlas or yusuff?? he3
Abu Ikhlas said…
biarlah rahsia.......

Popular posts from this blog