Anak Anak Lia




Anak anak Lia dah besar besar. Dah boleh makan nad toilet sendiri. Megat aku dah beri pada member aku Zainoren. Warna peach' jantan and memang cantik. Ginger aku dah beri pada Shah. Mula Bahazin nak lepas tu dia terpaksa rejek atas sebab sebab pribadi...hehehe. So aku hadiah pada Shah. Kak Long atau Zara aku akan beri pada Chef. Lapas raya boleh la ambil. Yang tinggal cuma Omar dan Rina. Rina mmemang aku nak beri adoption. Cleaner aku kata dia nak tapi dah tak nampak btang hidung dia. Dah benti keje kot. Sejak aku kata Omar aku tak kasi dia cam tak bersih bilik aku dengan bagus. Kalau dia tak nak aku terpaksa give away to other people. Tinggal Lia dan Omar sahaja aku kan jaga. Sekarang depa dah nakal and bilik aku jadi apa entahlah. Balik nanti mesti kena spring cleaning balik. Alhamdulillah toilet depa dah ok. Kalau tidah jenuh lah aku nak bersihkan bilik.

Comments

Unknown said…
nisa, nana nak brp ekor pon boleh. kucing nana dah 2 ekor kena curi. tinggal sekor saja skrg.

bagitau nana brp kos kalau nak bawa balik anak2 kucing tu. nanti nana usahakan.

017-2007237

Popular posts from this blog