Tuan Haji Malik and Lia



Hari tu, Tuan Haji Malik jumpa aku tanya ada tak benang dan jarum sebab nak jahit butang yang tertanggal. Aku kata datanglah bilik sebab aku memang ada berbagai warna benang dan jarum dalam simpanan. Nak warna ungu, merah, biru , torquise, maroon, semua ada Ada dalam 100 pilihan warna. Bila dia masuk bilik dia nampak Lia terus dia dukung dan sayang. maklumlah Lia aku tu manja beno dengan semua orang. kadang bila pegang rasa macam anak patung aja.

p.s
Lia(zaleha) kalau ko visit blog aku tolong kasi email address sebab Malik dah rindu kat ko ok.... Aku tau sekali sekala ko visit blog aku bila ada tg from Thailand..

Comments

LEA said…
ha rindu kat I ke? La ni memang semua org rindu kat I. Semalam Atira (budak ni yatim piatu kat rumah anak yatim ..umur 9 tahun...berlari peluk I bila I dtg)

Daripada mase kat Thames pun Mohd kate I macam Margaret Theacher ramai penyokong sampai boleh jadi Prime Minister UK.Kalau kat sekolah anak2 I , I macam nwakil rakyat...berebut2 budak2 nak cium tangan I...perasan pulak I, tapi itu keyataan nya.

Email I jgs_8228@yahoo.com.my tel 012-7226738.

Popular posts from this blog