Buku Lagi


Semalam sedang aku dok browsing buku buku di Amazon.com, aku terjumpa buku buku ni. Bila nengok contents semua tu best jugak rasanya. Aku pun orderlah dua buah buku. Harap harap akan sampai di Malaysia setibanya aku di sana. For sure aku akan cuba buat mana patut dengan wife aku kat dapur. Kalau terpaksa localisekan the ingredient it is ok. Mana tau boleh buat jem nangka tau cempedak yang enak rasanya. Preserved food ni bagus, tak membazir. Daripada di campak ke tanah atau tong sampah elok juga cuba idea idea yang macam ni. Tadi aku call wife aku yang aku order lagi buku buku baru ni. Dia ketawa aje kat aku. Last week buku cheese cake aku dah sampai. Sekarang memang semakit berkobar ni untuk memulakan my new resepi of cheese cake. Bolehlah enjoy nanti bila tiba birthday Ikhlas sebelum Raya.

Comments

Popular posts from this blog