Mayumi Itsuwa

Ribaibaru

Furishikiru ame no naka o
Ashibaya ni toori sugita
Natsu no hi no inazuma no you ni
hakanaku kieta futari no koi

Aaaaahhhh...
Are hodo hageshiku moeta
Kokoro ga ima wa hai iro no ribaibaru
Aaaaahhhh...
Kurikaesu dake no omoide wa
yomigaeranu kako no monogatari

Yukizuri no hito naraba
Wasuraremo suru keredo
Namida gumu rasuto shin dewa
Ai no fukasa ni kizuite ita
http://www.free-lyrics.org

Aaaaahhhh...
Arehodo yasashikatta anata no
Omokage ga ima wa aozametari ribaibaru
Aaaaahhhh....
Kurikaesu dake no omoide wa
Asu wo shiranu kako no monogatari

Aaaaahhhh...
Are hodo hageshiku moeta
Kokoro ga ima wa hai iro no ribaibaru
Aaaaahhhh...
Kurikaesu dake no omoide wa
Asu wo shiranu kako no monogatari
Aaaaahhhh...
Are hodo hageshiku moeta
Kokoro ga ima wa hai iro no ribaibaru
Aaaaahhhh....
Kurikaesu dake no omoide wa
Asu wo shiranu kako no monogatari


Aku dah lama suka dengan lagu ni tapi cari tak jumpa jumpa. Puas aku cari CD tapi tak dapat dapat. Last sekali aku down load dekat ares baru ada. Lagu ni sangat popular pada awal tahun 80an. Masa aku belajar di KL selalu aku dengar lagu ni di siarkan oleh Radio Ibukota. Masa tu DJ dia Zainal Din Zainal. Pertama dengar aje lagu ni mesti terpikat punya. Dengan melodinya yang mengasyikan dan suara silky Mayumi memang best. Sekarang aku dah ada beberapa koleksi lagu lagu Mayumi yang aku down load. Nak buat macam mana sebab cari CD tak jumpa jumpa. Denagr lagu dia memang tak jemu and aku selalu dengar waktu tengah malam bila aku mula mentelaah novel. Memang asyik. Mayumi ni dah internationally well know. The best about her is she a the lyricist, song writer and musician. memang package lah. Dia ni bolehlah dikatakan senagkatan dengan Allahyarham Sudirman. Sekarang aku dah jumpa koleksi album CD lagu lagu Mayumi di Amazon.com. Harganya boleh tahan la........

Comments

Popular posts from this blog