Shopping Di IKEA



Hari Rabu lepas sempat juga aku singgah ke IKEA on the way to Alor Gajah. Kira aku sampai ada 5 minit lagi pintu nak buka. Hehehehe .....kira early bird lah gitu. Niat aku nak beli working table top untuk letak dapur so that nampak neat skit aku punya dryer and washing machine. At the same time aku beli 5 palstic pandent light untuk dining table and lepak area aku. Nak make over sikit. Sebab aku drive Jazz aku aje jadi tak muat nak beli yang lain. Finally nak check out aku pun mencarilah working table top tu. Lama jugak lah dok mencari sampai minta bantuan pekerja tu carikan. RUpanya dah tak ada stock...hhmmmmm. Nampaknya kena datang lain lepas raya. Table top tu lining dgn stainless steel jadi senang wife aku nak terap biskut atau nak uli tepung. At the same time boeh tabar roti canai...... nampak gaya hajat tak kesampaian. CUba nengok gambar kat atau . Pandai depa hias walau ruang dapur semoit. Tu yang menggoda orang ulang alik ke sini tanpa di sedari.

Comments

Popular posts from this blog