Orange Cheese Cake and Chocolate Moist Cake



Ini dia cheese cake yang wife aku buat from the book that I ordered. Memang sedap. Family aku memang suka. Lain kali kalau member member nak datang rumah boleh lah buatkan untuk korang dapat nikmati bersama. Ada banyak lagi resepi cheese cake yang belum diterokai. Nanti kita cuba lagi. Nengoklah esok ke atau sebelum aku balik nanti.
.
Wife aku dah terror buat Dark Chocolate cake resepi dari buku Sainsbury yang aku beli masa aku student dulu. Sedap. Buku tu pun dah remuk redap. Nak kena gam balik sebab dah hampir terburai. Tapi cake ni resepi dapri kakak ipar aku yang di kukus. Sedap memang sedap. Wife aku dapat resepi tu masa hari raya dan terus buat. Memang jadi dan kami semua habis makan. Sebenarnya kek kek tu di buat untuk meraikan birthday anak aku Ikhlas yang ke 7.

Comments

Mohamad said…
kau beli buku tu kat mana n apa nama buku tu. Aku ingat nak cuba memasakla kat sini..
Abu Ikhlas said…
amazon.com.la. Ko search aje kat situ

Popular posts from this blog