My Library

Aku ada banyak koleksi buku buku sama ada berkenaan dengan hobi aku, akademik dan lain lain. Semua buku tu aku letak dalam studio cum ofis. So bila aku fikir balik aku perlu 'make over' studio aku menjadi a complete library yang santai untuk aku membuang masa dengan membaca buku buku. So what Im going to do bila aku balik aku akan clearkan mana yang patut and letak carpet saja untuk bersantai sambil membaca. Tapi aku perlu satu lagi rak buku yang besar untuk susun semula my books, collection of movies and personal fillings dengan lebih teratur. Jadi balik nanti kenalah pergi ke IKEA cari rak buku yang sesuai. Rasanya dah ada dalam kepala mana satu yang aku suka . Then I will fine a good carpet untuk lepak lepak. No more furniture inside my library.
.
Dulu pernah terfikir untuk letak TV inside my studio tapi nanti jadi bersepah pulak dengan activiti anak anak aku. So let the TV place at my mezzanine lebih terbuka dan lapang. Buku buku pulak perlu indexkan semula and kena buat proper. Kadang ada orang pinjam buku buku aku tapi akhirnya lupa sapa yang pinjam tak pulang pulang and lastly lebur cam tu aje. Bukan murah buku buku tu. So aku dah ada dalam kepala ni concept macam mana yang aku nak imagekan library aku tu. For sure wife aku nanti mesti suka dengan studio cum library aku yang berwajah baru.

Comments

Popular posts from this blog