Anak Bongsu Aku - Hafiz Nur Yusuff



Inilah anak bongsu aku Yusuff. Nak ada adik lagi ke???? HHmmmm...entahlah tak boleh nak cakap. Alam roh ni susah nak predict sebab hanya Allah saja yang tahu. Bila aku outstation dialah orang yang paling aku rindu selain dari wife aku dan anak anak yang lain. Nak cakap masih tak pandai tapi dia faham apa yang kita arahkan. Tapi lambat lepa aje mesti dia duduk depan computer and buat apa yang patut macam orang dah pandai. Sebab dia tiru apa yang abang dan kakak dia buat. Bila aku cium aje dia mesti dia marah sebab dia geli dan rasa tajam pada janggut aku. Hehehehe....... Rumah aku memang riuh rendah sebab abang dan kakak suka menyakat dia. Tapi dia ni boleh tahan juga nakal dan rebel dia.

Comments

Mohamad said…
memang aku boleh baca renungan yusuf tu.. Kau tau apa dia kata? Menurut firasat aku.. Dia kata abah Yusuf nak adik lagi.....
Abu Ikhlas said…
aku tak kisah mat kalau nak dapat anak lagi. the more the marrier. Ko tu kena cuba lagi sampai dapat ank lelaki.....

Popular posts from this blog