SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
Assalamualaikum kepada semua visitors blog aku,

Di sini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin. Aku nak mohon maaf kalau terdapat salah silap dalam coretan aku. Untuk semua sahabat' pandu lah dengan cermat agar selamat tiba di rumah orang yang tersayang. Kalau makan tu jaga jaga lah semoga tidak memudaratkan diri. Untuk sahabat yang berada di perantauan janganlah bersedih hati walau tak dapat bersama keluar tercinta. Gunalah kesempatan ini untuk bermaaf maafan sesama insan. Manalah tau ada dosa dosa yang tersangkut yang tak kita sedari. Mungkin aku tak berkesempatan updat blog ni beberapa hari maklumlah sibuk beraya di kampung and tak de tenet pulak tu kat rumah my mother. Akhir kata doalah untuk saya untuk tiba ke destinasi dengan selamat dan segala amalan di terima Allah taala.

Comments

Popular posts from this blog