Koleksi Novels by Jeffery Archer

Seperti yang aku jelaskan dlm blog aku yang lepas, the first time I read his novel was The Prisoner of Birth. Memang best and took me only a week to finish. After that aku rasa nak cari koleksi buku buku dia. Tapi aku cuba cari cerita dia yang di filemkan aku tak jumpa pun. Pelik juga, tak seperti Stephen King and John Grisham and lately cerita My Sister's Keeper by Jodi Picolt. Mungkin aku tak browse habis. Selalunya well known writter ni buku depa mesti do filemkan. Tapi selalunya apa yang di tulis dalam buku lebih detail and 'trill' dari dalam filem.
.
Ok berbalik kepada buku buku karangan Jeffry Archer ni, aku mula mula niat nak cari buku second hand kat central market je. Tapi bila aku jalan jalan di The Curve kat Mutiara Damansara, aku singgah kat The Bourders and terserempat offer untuk buku buku Jeffery Archer. Apa lagi aku terus sambar la. Beli tiga satu free. Bestkan...... Bila aku nak start baca entahlah tapi aku rasa on the way back baik. Buat masa ni biar aku lepak betoi betoi dengan family aku.

Comments

Popular posts from this blog