Biskut Tart Nenas


Tadi wife aku dah siap buat biskut tart nenas. Tak seperti tahun tahun yang lalu. Kali ini tart nenas hanya untuk family dan tak di jual. Aku kata kat wife aku rehat aje tahun ini. Lagi pun barang dah mahal and tak sampai hati nak jual. Lagi pun dengan Yusuff yang suka merap tu eloklah banyakkan rehat badan. Tart nenas wife aku ni memang the best yang aku pernah rasa. Memang aku kena puji sebab memang sedap. Kulit dia memang lembut dan rangum. Client aku yang bertahun tahun pesan tart nenas pun aku terpaksa tolak permintaan dengan sopan. Tapi nanti balik ke Turkmenistan aku akan bawa juga biskut ni untuk member member yang tak sempat nak beraya di kampung terutamanya Abe Omar aku........hehehehe.

Comments

Mohamad said…
alahai lupa aku nak rasa tart nenas hang masa aku g umah. dan lupa gak nak order..Hai jilat tapak tangan aje la..

Popular posts from this blog