Dah Letih La Tu........


Hari ini selepas aku main table tenis lebih kurang pukul 9.30 pagi, aku, Malik dan Haji ke Bazar. Dah week end jadi dari pada duduk tak tentu arah di bilik baik kita keluar jalan jalan. Nak beli kudapan apa yang patut, nak tukar duit dan beli barang apa yang patut. Lastly cuci mata...hehehehe. Jangan salah anggap no...kami tak nakal...baik baik. Tanbahan Haji ada di sisi mana boleh nakal nakal. Malik dah nak balik Mesia Jumaat ni jadi dia nak cuci mata la nak beli barang barang untuk family tersayang la.
.
Setelah selesai kami pegi minum kejap di restoran russian tu. Biasala minum kopi, tea dan bun. Makanan lain mana la ada. Lepas tu kami ke kedai curtain saja saja ronda. Mana tau ada yang nak beli untuk hari raya.
.
Bila balik saja aku punhairan seketika apasal senyap aje fortuna kami ni. Dah tak ada suara manusia lagi. Aku toleh ke belakang nengok Malik dok berangan ke Malaysia maklumlah nak balik. Tetiba aku terdengar seperti enjin motobot. Aku pun toleh la ke sebelah kira rupa rupanya Haji dah lama belayaq.......hhhmmmm....mesti teramat letih la tu. Maklumlah semalaman semalam Haji dok bertahajud. Jadi pagi ni mengantuk la. Gambar atau tu aku suruh malik ambil dan aku ambil gambar bawah............alahai tenang nye....

Comments

Popular posts from this blog