I Received Another Grandson

Aku call mak aku tadi and diberitahu yang anak saudara aku telah selamat melahirkan anak yang ke dua pada 14th May. Rupa rupanya aku ni dah berpangkat Datuk. Terasa diri ini semakin tua pulak. Hhehehehehe........ Mak aku beritahu cucu aku tu baby boy and bernama Muhammad Alif Daniel. Mak aku cite lagi bahawa Aliff tu kak ipar aku yang kasi and abang aku nak sangat nama Daniel. So cantumkan sekali jadilah nama tu. Orang zaman sekarang pandai kasi nama yang sedap sedap. Kadang nak sebut pun payah. Macam mak akulah....nak sebut nama cucu cucu pun boleh tersasul. Hehehehe..... Lainlah macam nama orang dulu dulu simple aje. Salah satu contohnya adalah nama aku sendiri......hehehehe. Nama aruah nenek aku lagi simple iaitu Bah binti Ismail. Begitu juga dengan nama my beloved mummy. Aku pun dok mencari nama yang sesuai untuk somebody special.....tapi rasa dah ada lah....

Comments

Anonymous said…
nama untuk yang no 9 ke?? :)
Abu Ikhlas said…
yes....

Popular posts from this blog