Apple Cider Vinegar

Dah lama sangat aku mencari cuka. nak minta pada chef segan sebab barang murah tak kan nak minta jugak. Baru ni bila aku ke bazar, aku terus mencari. Apabila aku masuk ke kedai yang satu tu aku terus belek ke semua rak. Lalu aku terpandang sebiji botol yang menarik pakaging nya. Aku terus capai dan lihat tertera 'Apple cider vinegar'. Apa lagi aku terus ambil dan bayar di kaunter. nak tau berapa harga nya??? RM6 sebotol. Sebenarnya aku nak buat salad saja. Tapi kalau pakai cuka ni best sikit sebab ada rasa apple. Di Malaysia aku tak pernah nampak lagi. Tapi kalau cari betul betul pasti ada. Sekali sekala campur dalam masakan sedap jug kan. Boleh masak ayam goreng cuka atau ikan goreng cuka. Tak kan nak belasah kasi dan sambal aje hari hari kan.......

Comments

Popular posts from this blog