Jom Makan


Dua hari dapur aku tak berasap. Hehehehe........ Aku tiada di sini selama tiga malam dua hari. Aku ke Ashgabat sebab ada urusan kerja. Pegi sana kira ok tapi yang boring tu kena cari makanan sendiri. Maksudnya makanan tak di sediakan seperti duduk di camp. Di Ashgabat dah macam tak ada tempat lain nak makan kecuali ke Yimpas. Makanan kat sini kira oklah.... Mungkin orang lain yang lebih kaki ronda ada banyak pilihan. Hari Rabu tu depa ajak aku makan nasi briani gam di satu local restauran...the venice. Sedap lah juga.
.
Kalau makan aku lebih selesa dengan order yang pantas sebab tak buang banyak masa aku. So aku kat gerai ni yang macam buffet tu. Aku ambil lentil soup, dengan dua ketul ayam panggang and nasi. Semua sekali dalam RM30. makanan di sini averagenya mahal dari Malaysia sebab almost semua barang adalah imported terutamanya from Russia and Turkey. nak kata sedap tak jugak. janji boleh tahan perut dari kelaparan...

Comments

Popular posts from this blog