Blog Dah OK
Hhhhmmmm..........dah lama aku tak rajin untuk memblog sebab for the past two weeks aku tak boleh enter and upload gambar. Memang aku rasa tension sangat. İnilah aktiviti aku dan dah macam nyawa aku. Aku dah rasa memang IT administrator punya hal blok my blog. I met him and ask him to lift the blockage. So dia kat dah ok tapi bila aku cuba lagi masih macam tu jugak. Kadang ada perasaan nak marah jugak. Aku cuba buka blog aku dekat work station dia ok aje. İni sah memang line aku kena blog. SO aku terfikir pulak yang dia pakai firefox so biar aku cuba pakai firefox jugak. Mana tau ok ke. Sebelum tu aku panggil Rizal kot kot ada error ke apa ke dlm html aku tu. Rizal kata ok je. So sekrang alhamdulillah dah ok and back to normal. So bolehlah aku update selalu blog aku ni. Pada tetamu-tetamu aku yang sering berkunjung ke sini maaf ye sebab lambat nak update. Insyaallah aku akan keep all of you update.

Comments

Popular posts from this blog